Fredag

Kom hem vid 01-tiden inatt efter att ha sett Loviseholm vinna semifinalen i Elitallsvenskan, fantastiskt roligt och dessutom i grymt sällskap i form av ett helt gäng Loviseholmare som lyckades sammanstråla på samma ställe.
Upp tidigt imorse och har sedan jobbat själv i stallet idag, varit förvånansvärt pigg efter bara några få timmars sömn, det kanske helt enkelt är så att jag behöver sova lite mindre för att bli piggare :)
Efter jobbet joggade jag Fina lite och sen tog jag tag i att raka bort pälsen på Sammi igen. Fattar inte hur en häst som inte behövt klippas på tre år (!) plötsligt ser ut som en nallebjörn.... Aja, han är ju en snäll rackare och förutom att han av någon anledning får rätt tråkiga utslag efter klippning så blev det lite roligare för både mig och honom när jag nu köpt en liten klippmaskin till huvudet :) Laddat upp med hexocilschampo och virkon dessutom, går all-in för att besegra utslagen denna gången...  
 
Nu har jag ätit tacos för ungefär femte dagen i rad, ska se klart idol och sen sova. Laddar för morgonpasset imorrn igen, har nästan blivit en vana :)
Tjingeling!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0