Fredagsmys

Fredagsmys hela dan, inledde morgonen med att sova nästan ända till 9-snåret, vet inte när det hände senast men troligen var det välbehövligt eftersom att det plötsligt hände så att säga :) Tog sedan lång morgon i soffan, städade faktiskt en del i mitt hus och körde ett par tvättmaskiner. Nästan produktivt!
Fick fikasällskap framåt halv 12-snåret, tog därefter tag i livet och trimmade Skurt lite, försökte styra över några små hinder också och kan känns rätt fin Skurtan. Vet inte varför men använder mig alldeles för lite av trimhinder i vardagen numera, dumt eftersom att mina kusar verkligen behöver se färgglada bommar nästan varje dag för att hålla sig lite halvenkla att manövrera. Får skärpa mig helt enkelt så kanske jag inte glömmer bort hur man räknar heller ;)
Fick sällskap på uteritt med Fina på eftermiddan, guld värt att hinna ut medan det är ljust när man är ledig och dessutom kan få sällskap.
Blev en snabbrunda till Marieberg med Emma också, skulle egentligen bara agera sällskap men köpte på mig BoT-paddar till Fina (yes, hon är typ mer bortklemad än självaste Sammi den lilla barbiehästen) och en jäkla massa julmust eftersom att jag för tillfället antagligen kan räknas som högkonsumerande av den varan och får passa på när det är billigt och bra.
Appropå Sammi så var jag helt övertygad om att han hade ett par veckor kvar att vila, insåg dock att när jag tittade tillbaka på hans planering idag att han snart vilat 4 veckor så det är bara att sparka igång min lilla älskade favorithäst igen, han har dessutom haft en ganska lugn höst och inte alls gått på helfart vilket förhoppningsvis varit nyttigt, men behövs definitivt en del jobb för att vi ska höja oss ett par snäpp till nästa år. Full fart! :)
Nu har jag varit en sväng på Loviseholm, kollat på Idol och käkat tillsammans med brudarna, fint!
 
 
<3
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0