Gamla kollegor och nya vänner

Tog min lediga dag och rullade mot Loviseholm i förmiddags. Man kommer inte ifrån att jag saknar mitt liv där, att säga något annat hade varit att ljuga, och ljuga är bland det dummaste man kan göra..
Förstå mig rätt allesammans, jag har det jättebra här på Törsjö men det känns otroligt skönt att nu kunna åka och hänga med min "familj" ibland. Jag är egentligen, även om jag kanske inte visar det utåt, väldigt hemmakär (ringer min mamma typ åtta gånger om dan fortfarande trots att jag bott hemifrån i 4 år, oops..), men eftersom att jag inte har möjlighet att åka och hälsa på henne var och varannan helg är det helt underbart att hela familjen Jansson på nåt vis ställt upp som "extrafamilj" sista åren, och jag är väldigt tacksam att jag fortfarande är välkommen till gården :)
Fick äran att trimma några av mina gamla 4-benta kollegor också, både Daimen och Corum kändes så himla fina, duktiga Greta som rider dom nu är inte bara otroligt trevlig och gullig utan gör verkligen ett toppenjobb med "mina" f.d guldklimpar också! :)
Efter många timmars ren inspiration och motivation på Loviseholm tog jag min rallyräka och körde hem, borstade och fixade iordning kusarna som ska tävla imorgon (tack Amanda för hjälpen med Enzo!), packade och avslutade med att ge Sammi lite egentid :)
 
Nu ska jag snart sova, blir grymt kul imorrn, klockan ringer tidigt så börjar bli dags att sova :) Natti!
 
Ren o skär inspiration :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0