Godis till kvällsmat i sängen

Jag erkänner mitt något dåliga matval idag som började med en knäckemacka till lunch med planen att laga mat efter jobbet, fick dock för mig att åka och hälsa på Cybershot hos Moa och skulle sedan bara ta en snabbis förbi Loviseholm.. Kom precis hem, drygt fem timmar senare efter att ha fastnat på jordens bästa ställe, och i brist på annat så fick godisskålen följa med sängen. Halleluja.

Bästa Janna har iaf skott Fina och Skurt idag så nu har dom fina fossingar och Fina har tagit ännu ett kliv mot vuxenlivet som tävlingshäst :)



Roligt med lite förslag på vad jag ska skriva om framöver, ska börja ta tag i det redan imorgon tänkte jag men kom gärna med ännu fler önskemål!
Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0