Helt urblåst tjej

Har blivit lite för lite sömn sist dygnen, och lite för lite mat också för den delen, varför är det så förbannat tråkigt att laga mat?!?! Är med andra ord helt slut för tillfället, dragits med århundradets huvudvärk hela dan och däckar nog i sängen innan kl 22 ikväll..
Hästarna har sprungit fint i dag i alla fall, Skurt kändes bättre än på länge, så roligt :)
Hunnit en sväng till Marieberg med mitt vrålåk också, måste sett rätt vilsen ut när jag irrade runt på Jula letandes efter spolarvätska, känner dock att jag ökar på vuxenpoängen lite när jag handlar saker åt min egen bil... :)
 
Nu måste jag nog kasta mig mot sängen om jag ska överleva morgondagen, ska trimma kusarna som ska tävla i Kumla på lördag bl.a. :)
Tjingeling!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0