Jag är tillbaka - I alla fall ett tag

Fått obeskrivligt många förfrågningar om varför bloggen varit låst, visste knappt att så många människor hade för vana att följa mig på min berg och dalbana. :) Nu är jag i alla fall tillbaka för en stund, behövde en paus för att ta tag i livet igen och göra något bättre av det, känns som att jag lyckats i alla fall för stunden och saknar trots allt bloggen lite grann även om det varit oerhört skönt att lägga den åt sidan ett tag.
 
Har hänt lite sen sist i alla fall. Cybershot har flyttat till Moa där han leker med hennes hingstföl, i och med det är nu Fina äntligen med i träningscirkusen igen :) Finaste Fina, nog för att Sammi alltid kommer stå högst upp på favoritlistan men har aldrig haft och kommer nog aldrig få en lika fin och kapabel häst som mitt lilla gulliga fuxsto, hoppas mer än något annat att hon får chansen att visa hur bra hon är framöver, då kommer kommande år att bli minst sagt roliga :)
Fina på våren som 4-åring
 
Skurtan trimmar på som vanligt och känns fin, fick jättebra hjälp av Niklas förra veckan och känns som att det var ett steg i rätt riktning.
Sammi har fått semester, inte alls uppskattat, antagligen för att han blir lite bortprioriterad från uppmärksamhet och pyssel för tillfället, han trivs bäst med att få stå i centrum och ständigt känna sig som guds gåva till mänskligheten... :)
 
Imorgon ska jag hämta min nya kompis också, har blivit stor och köpt en bil, ska bli så himla skönt att inte vara beroende av någon eller något, har längtat länge efter den dagen :)
Natti!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0