Mitt i veckan

Jag förstår inte hur veckorna kan springa iväg så fort, det är helt galet, snart är det jul och nytt år :)
Idag har vi haft duktiga ETn Koko här på gården, det är lyx att han kommer hit varannan vecka och kan hålla ordning på hästarna :) Idag fick han titta på Fina igen eftersom att hon var lite sned i ryggen tidigare i höstas och blev åtgärdad då. Nu såg det bra ut men hon var precis som jag misstänkte lite spänd i ena sidan. Fick lite hjälp på traven men det och ska nu rida vidare som vanligt, skönt :)
Har utöver Kokos besök hunnit rida ett par och fortsatt med Kerstin. Fick grym hjälp med Sally idag, eller kanske framförallt bekräftat att jag inte tänker helt fel i arbetet med henne, kan vara nog så viktigt ibland, nu är det bara att trimma vidare mot målet :)
 
Nu har jag haft en lugn kväll, somnade i soffan en timme och ska förflytta mig mot sängen inom inte alltför lång tid. Är ledig torsdag-fredag och har planerat för trimning av mina kusar, loviseholmsbesök, städning och några extra timmar i soffan :)
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0