Solig söndag

Härlig höstdag, vi är bortskämda med det här året, kan verkligen inte minnas en liknande sommar/höst.
Var uppe tidigt som attan och körde morgonpasset, definitivt en bra början på dagen, allt går så mycket enklare när man hunnit komma igång lite.
Var klar med stallet i bra tid tack vare superhjälp, hann tack vare det åka iväg och käka lunch och rida ut en runda i solen på Fina, välbehövlig dag :)
Hann precis in till världscuphoppningen, vilka hästar och ryttare det finns! Somnade därefter en timme i soffan helt däckad och nu är jag väldigt snart på väg mot sängen... Det är en oundkomligt trött period nu under hösten, känns som att jag skulle kunna somna varje minut på dygnet utan problem. Förhoppningsvis blir det vår igen om ett halvår eller så :)
 
Justja, såg att det ramlade in en kort fråga om vad vi använder för bett i början på en inridningshäst - Jag brukar kort o gott använda mig av ett helt vanligt tränsbett, inga konstigheter :)
 
Tjingeling!
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Tvådelat?

Svar:
Linn

2013-11-17 @ 21:34:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0