Typ världens bästa människor

Min närmaste umgängeskrets och familj har kanske inte haft det fantastiskt roligt med mig sista veckorna, men det är verkligen i sånna här perioder i livet som man inser hur mycket fantastiska människor jag är omringad av.. Tack alla som har ställt upp med det ena och det andra, som hjälpt mig att fixa eller som bara orkat prata en stund.
Igår ringde ingen mindre än Elins morfar Bernd, efter flera år på Loviseholm måste jag säga att det känns lite som min morfar också, världens bästa Bernd och det är typ hans förtjänst att bloggen kommer igång igen :)
Bara nån timme efter rullar Sofie in på gården, åkt från Söderköping bara för att överraska mig.. Bästa Soffan, kunde inte blivit en bättre dag! Givetvis somnade vi båda två sittandes i soffan innan klockan var 18.30 men det är väl inte värre än vanligt :)
 
Vet inte vart jag ville komma med detta, men TACK igen allihopa, nu jobbar vi stenhårt mot ett kommande 2014 :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Camilla

Äntligen lite livstecken från dig! Jag är en anonym "buskryttare" som gillar din bloggstil! Jag ser alltid fram emot att läsa om dina hästar och tankar i både medgång och motgång!

Ser fram emot dina kommande blogginlägg!!

2013-11-11 @ 18:19:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0