Vuxenpoäng

Har samlat galet många vuxenpoäng idag, i alla fall enligt mig själv.. Haha! Med en hel månad kvar till jul har jag redan planerat för julhelgen med hemresa och allt vad det innebär. Garanterat nytt rekord!
Linade Skurt i morse och efter jobbet trimmade jag Fina lite, hon kanske inte är den roligaste att trimma till vardags men hon är ändå den jag blir gladast av för tillfället, så härlig individ! :)
 
Hann iväg och handlade sen, samlade fler vuxenpoäng när jag inte köpte en enda låda med färdigmat (!), kom däremot hem med en drös grönsaker, köttfärs, tacokrydda och ett par kg mjöl. Okej, kanske inte allt till samma ändamål men nu kan jag leva på tacos och pannkakor ett tag :) Gjorde den avancerade tacoköttfärsen idag, eftersom att jag själv känner att det var att avancera en nivå så kan ni ju själva gissa ungefär hur mina matvanor brukar se ut..
 
Nu är jag galet trött, det tar på krafterna att samla vuxenpoäng på det här viset. Imorgon ska jag masa mig upp till morgonpasset igen, och på kvällen är tanken att jag ska ta med Fina till Loviseholm en sväng och vara med lite på hoppträning för Elin! Även om hon inte får vara med så mycket så vill jag åka iväg så mycket som möjligt redan nu, allt för att det ska bli så enkelt som möjligt till nästa år :)
Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0