Finalbiljett för Calippo :)

Calippo gjorde en till bra runda i Flyinge idag, ett retligt nedslag som höll på att kosta oss finalplats men det var fler än jag som gjorde likadant så vi klarade oss till slut :)

Har för övrigt haft ett par bra dagar i Flyinge. Sett otroligt mycket hästar, en väldigt blandad 5-årskull där det såklart finns guldkorn men annars ganska blandad kvalité, inte minst bland ryttarna... Blir mörkrädd av riktigt dålig ridning och framförallt när det gäller på dom yngre hästarna. Behöver inte gå in närmare på det men önskar att fler inte bara läste Arnolds blogg utan även funderade över sin egna situation lite.
Tack och lov så har jag såklart sett mycket bra ridning också, det är otroligt inspirerande att kunna ägna så många timmar åt att studera de allra duktigaste unghästryttarna i landet! :)

Imorgon ska jag följa de 6- och 7-åriga hästarna samt se 3-åringarnas löshoppningsfinal :) Tjingeling!



Saknad favorit <3

Kommentarer
Postat av: Lilian

Han skriver jättebra,men om man har tränat för Niklas många år är det inga nyheter direkt ;) fast jag som är ponnymamma har ju mest stått på läktaren, haha :)

2013-10-04 @ 20:13:03
Postat av: Lilian

Lycka till !,

2013-10-04 @ 20:14:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0