Kära återseenden

Nu är skaran fulländad här på Törsjö när finaste Skurt anslutit till ligan :) Sammi såg dock inte lika glad ut som jag, han har nog uppskattat att vara ensam herre på täppan (antagligen eftersom att han i Skurts närhet framstår som ännu töntigare än normalt).
Med Skurt kom även Elin och inte minst Skype på besök, tänk att jag och råttan blivit så goda vänner att han till och med blev glad över att se mig! :) :) :) Gulligaste!
Kommer alltid vara Loviseholmare på nåt vis, känns som mitt andra hem förutom hos mammsen och det känns faktiskt lite som att jag bara flyttat hemifrån.. Min andra familj helt enkelt :)
 
Hästarna har gått bra idag, Sally känns superfin så det är kul, hon hoppar en 110 på ÖFK imorgon. Red ut en sväng på Sammi efter jobbet tillsammans med Amanda, mysigt i höstsolen, bäst att njuta dom dagar som är kvar.
Skurt fick jogga lite ute på banan, hade farhågor om att han skulle vara lite väl pigg men han var jättesnäll och verkade bara glad över att få komma igång igen :)
 
Nu ska jag kolla klart på Idol och sen sova, ledig helg med bara tävling och ridning på mina kusar hemma väntar!
Tjingeling
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0