På hemmaplan

Kom hem sent igår så bloggningen uteblev, hade en bra sista dag på Flyinge för denna gången dit min underbara moster kom och hälsade på, så roligt :)
Finalen blev väl däremot ingen höjdare där Calippo mycket förståeligt kändes trött i kroppen efter att ha gått dom klart tuffaste rundorna hittills i sin karriär under kvalen. Tre nedslag blev det, efter att ha analyserat filmen lite lagom så började rundan egentligen bra med ganska bra flyt där två nedslag ändå kom på första linjen, därefter blev han lite spänd och ojämn och jag tappade helt rytmen några hinder innan vi avslutade helt ok.
Jaja, sånt som händer och hästen har verkligen gjort en grymt bra tävling, speciellt med tanke på hur lite rutin han har :) :)
 
Idag har jag jobbat här hemma, varit ganska lugnt, skönt eftersom att jag trots fem dagars ledighet är helt slut... Red ut på Sammi en sväng, han verkar pigg och glad, skönt. Troligen går han några klasser i Örebro nästa helg vilket troligen blir årets sista tävling.
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0