Chill dag

Gjorde stallet under morgonen och förmiddan, är fortfarande rätt långsam på det där med halmmockning och har väl inte riktigt fått in rutinerna i ryggmärgen så allt tar fortfarande lite onödigt lång tid, men snart så!
Linade sedan en och red en innan jag fick besök av bästa Lojsan, vi lunchade i Marieberg, snackade skit och sen sällskapade hon mig här hemma en stund :)
Joggade sedan Sammi en stund innan jag gav upp för idag, har dammsugit och plockat lite här inne i mitt lilla hus och rensat lite i godispåsen sedan dess, ska nog sova rätt snart. Imorgon vankas tävling i Vingåker där Sammi och Calippo hoppar 110 & 120 och Maneten hoppar 120 & 130.
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0