Duktiga barn!

Tänk vad lite det behövs för att dessa fyrbenta varelser ska lyckas förgylla en hel dag! Tävlingsdebuten med Sally, Cathy och Enzo slutade med tre felfria rundor som såklart var roligt, desto roligare än så var att alla tre rundor kändes förhållandevis bra med vissa undantag i min ridning och roligast av allt var att det känns som att det kan bli tre riktigt fina hästar! :)
Sally och Cathy är båda lite mindre och kvicka hästar av naturen medan Enzo (som f.ö är lillebror till Caral som går GP) är lite större, men som trots sin storlek är överraskande kvick när det behövs :)
 
Väl hemma så fick jag hjälp av bästa inackorderingarna att fixa klart stallet och har ridit ett par o grejat lite. Är grymt motiverad för att träna järnet fram till nästa år, kommer med andra ord nog överleva en till kall vinter utan problem ;)
Nu ska jag hänga i soffan resten av kvällen, imorgon är jag ledig igen, kanske får ägna dagen åt att packa lite inför kommande Flyinge-vecka och köra städrace en gång till, och förutom det ska jag trimma Sammi och hoppa Calippo :)

Tjingeling!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0