En liten fråga

Jag har läst din blogg länge o är lite nyfiken om varför du bytte jobb. Jag har förstått att du trivs hos Elin så därför är jag lite nyfiken :) vad är dina arbetssysslor nu?
 
När Elin bestämde sig för att minska ner sin verksamhet så fick jag valet att starta eget företag på Loviseholm, vilket under hela sensommaren varit målet för mig att också göra eftersom att det var en fantastisk chans och just eftersom att jag alltid trivts så bra där :) Är dock inte helt lätt att starta eget i det läge jag är just nu, har ett par egna hästar för mycket och eftersom att jag inte har någon buffert att röra mig på om jag skulle stå med tomma boxar, d.v.s inte har ngt "säkert" kundnät där jag vet att jag hela tiden kan fylla boxarna med betalande hästar, så vågade jag inte chansa ännu. När jag dessutom fick ett bra erbjudande härifrån Törsjö så valde jag att istället fortsätta i liknande stil som innan. :)
Jag har ungefär samma arbetsuppgifter som jag haft hos Elin, arbetar tillsammans med en annan tjej och fixar stallet och rider på dagarna, samt att jag ska tävla lite unghästar åt Niklas. :)
 

Kommentarer
Postat av: Lilian

Klokt val i tider som dessa!
Hästägare vill helst att proffs
ska rida in deras hästar gratis ;)

2013-09-10 @ 14:43:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0