Idag var det en som stack ut

Hoppat 4-åringarna idag, två av dom ska följa med till Kumla på lördag och tävla så idag har vi helt enkelt övat lite :) Måste dock säga att den som stack ut mest idag var ännu lite mer orutinerade Scoop (e. Stakkato-Escudo), helt galet vad fint han hoppar och hur extremt begåvad han är! :)
Scoop!
Förutom att vara lite glad över fina kusar så har jag övat lite mer på min snart fantastiska handställning, nästa steg blir att vrida axlarna ur led så att jag blir lite mer lealös och följsam i armarna ;) Funderar på om jag är totalt talanglös som inte lyckas så som jag vill eller om min stackars kropp kanske behöver få en omgång av en naprapat eller liknande eftersom att jag är stelare än en flodhäst. Kanske till och med är en kombination av båda delar. ;)
 
 Nu ska jag ägna lite mer tid åt TVn, imorgon är jag ledig och tänkte förutom att sova och hänga i soffan städa o fixa lite :)
Tjingeling!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0