Kaospackningen når sitt slut

Har på något sätt lyckats packa ner hela livet i ungefär sjuttioåtta ikeakassar, givetvis allt i en enda röra, kommer ha roligt när allt ska packas upp imorgon kväll...
I övrigt så har dagen ägnats åt banbygge i Karlslund där Loviseholm är medarrangör till deras fälttävlan som går av stapeln imorgon, tillbringade nga timmar där i solen och har sedan hunnit luncha på donken med några favoriter innan resten av dagen helt och fullt tillägnats packning och städning.
 
Nu ska jag snart kasta mig igenom duschen innan det sista ska packas ner, funderar starkt på att sedan dricka cola och äta chips till middag, låter lagom avancerat ikväll :)
Vi hörs imorgon, efter ett evigt körande med grejer och hästar under dagen tillsammans med favoritmallan :) Tack alla ni andra som erbjudit mig hjälp med flytten, ni är guld värda! :)
Tjingeling!
 
 
Fina och Cybershot får flytta med mig till Törsjö Gård imorgon :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0