Och där kom hösten på riktigt

Idag var det inte bara en kall morgon, utan jag skulle vilja säga att hela dagen har varit kall... Ska man se något mysigt i det hela så gillar jag att ta på mig varmare kläder, tjockare skor och mössa :)
Har trimmat ett gäng kusar som överlag varit fina. Unghästarna går bättre och bättre. Några av dom ska tävla i Kumla på lördag, blir roligt att se hur dom funkar i tävlingssammanhang :)

Har ägnat kvällen åt att borsta Sammi som har chillat idag och bara gått i skritten en stund, pratat i telefon och käkat äggmackor. Nu ska jag sova, imorgonbitti är det full fart framåt, ska ägna förmiddagen åt att åka med Niklas till Strömsholm när han ska hoppa nga hästar inför Breeders, även Sally som jag rider ska få åka med och hoppa, blir roligt!
Natti
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0