Oväntat stora förändringar

Har sista månaderna levt i någon slags förändringscirkel, där jag vetat att livet kommer ändra skepnad till viss del men där jag aldrig riktigt kommit till något beslut om vad som ska hända. Har haft rätt stora planer på att starta min egen verksamhet efter att ha fått typ världens bästa chans till att lyckas med det, har lagt ner rätt många timmar på att försöka få ihop en hållbar plan som känns realistisk med hjälp av världens bästa människor. Har också lyckats med det, fått ännu mer hopp om en fantastisk fortsättning och framtid på Loviseholm, men landar trots allt i att det är för osäkert för mig fortfarande där jag står, utan egentlig buffert och med ett par egna hästar för mycket.
Efter att dessutom fått flera trevliga jobberbjudanden sista tiden, varav ett som känns riktigt bra och som innebär att jag inte behöver flytta mer än 10 minuter bort, som också ger mig goda möjligheter till fortsatt utveckling och som även ger mig chansen till att fortsätta leva min dröm ett tag till så har jag efter alldeles för många timmars funderande bestämt mig för att flytta livet och hästarna till Törsjö Gård och Niklas Jonssons verksamhet.
 
Hoppas och tror att detta kan bli både roligt och nyttigt, även om det i dagsläget mest känns skitjobbigt att packa ihop livet i Ikeakassar med vetskapen om att jag inom bara ett par dagar ska lämna jordens bästa ställe.
 
Aja, nu ska jag sätta fart med packningen och gå ut och pussa lite på hästarna.
På återseende
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0