Påbörjar ett nytt kapitel

Efter ganska exakt ett år till på Loviseholm så har jag nu flyttat tio korta minuter till Törsjö Gård och Niklas Jonssons verksamhet. Har haft ännu ett fantastiskt år på världens bästa ställe, Loviseholm och människorna där kommer alltid betyda lite extra för mig och jag saknar redan allt. Tur denna gången att jag inte befinner mig så långt borta, och det känns verkligen som att det kan bli riktigt bra här också :) :)
Har haft bästa Malin som hjälp hela dagen, världens bästa Mallan som alltid ställer upp och hjälper mig i ur och skur :) Åkt fram och tillbaka med grejer och hästar. Hämtat Fina och Cybershot hos Maria, otroligt tacksam för all hjälp jag fått med dom, Cybershot är inte bara snygg utan otroligt trevlig också. Mysigt att ha dom hemma, lovar att jag ska pyssla med dom ordentligt Maria :))
Ägnat hela eftermiddagen åt att plocka upp grejer och organisera, inte min starka sida direkt eftersom jag konstaterade igår att hälften av alla mina saker aldrig blivit uppackade sedan senaste flytten för ett år sen...
 
Joggat Sammi lite på kvällskvisten, han var vild och glad kan man säga, håll i hatten bara... Tur att han inte ska tävla förrän på söndag, så kanske han hinner bli tamhäst igen :)
Nu ska jag snart sova, har tydligen sovmorgon varje dag eftersom att dom envisas med att börja kl 8 här på mornarna, så jag ska nog bli såndär morgonmysare med en kopp te och nyhetsmorgon eller nåt innan jobbet ;)
Tjingeling!
 
Gullig vildhäst <3
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag har läst din blogg länge o är lite nyfiken om varför du byte jobb. Jag har förstått att du trivs hos Elin så därför är jag lite nyfiken :) vad är dina arbetssysslor nu?

2013-09-09 @ 07:53:40
Postat av: malin

klart jag ställer upp, det är ju det vänner är till för :D

2013-09-09 @ 14:42:22
URL: http://mallizzp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0