Snart packat och klart

Dagen har gått i ett, har smått chockad men väldigt glad suttit och trimmat ute i höstsolen, tänk att det kan vara så varmt sista dagen i september, både jag och Niklas konstaterade att man nästan hade behövt rida i kortärmat, sommarvärme med andra ord :)
Alla kusar har trimmat bra idag, och nu börjar jag få till handställningen också, vilken skillnad det blir i ridningen dom stunder jag får till det! Nu ska jag bara lyckas koppla det till hoppningen också... Haha, tur att man aldrig blir fullärd ;)
 
Imorgon förmiddag rullar vi mot Flyinge, jag har nästan packat allt nu och börja känna mig rätt redo, full fart framåt bara! Ska försöka blogga lite där nere, med bara en häst så blir det rena semestern :)
Tjingeling
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0