Tvivlar lite lätt på mänskligheten

Lite lätt bitter på mänskligheten idag, extra glad att jag mest umgås med hästar :)
Rullat på bra här på Törsjö, kusarna har jobbat på bra och det har rullat på rätt bra i stallet. Märks att hösten börjar komma dock, täckena ligger på och jag funderar fullt allvarligt på att leta fram långkalsonger till mig själv imorgon. Hatar att frysa, men glädjer mig åt att det är mitten av september och att höstregnandet inte ens har börjat än.. :)
Tävlingarna i år börjar gå mot sitt slut för min del också, har bara några få starter kvar, känns som att året sprungit förbi.
Rider Karlstad nu till helgen där Sammi, Calippo och Maneten ska gå. Sen rider jag antagligen Kumla en dag v 39 med ett par av Niklas unghästar innan jag och Anita åker ner mot Breeders tisdagen v 40.
Efter Breeders ser det rätt tomt ut, har visserligen inte letat så mycket tävlingar men funderar på att kanske rida Örebro som sista tävling för året lite senare i oktober..

Aja, sluttjatat om detta, nu ska jag se omröstningen av idol och sen sova!
Natti
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0