Vad gör väl det om 100 år?

Rev lite i söndags, ganska mycket till och med. Var egentligen inga katastrofrundor (förutom med mina egna kusar, finns nog anledningar till det dock), dom andra kusarna var egentligen fina och jag gjorde ingen katastrofinsats även om det trillade onödigt många bommar. Calippo räddade dagen med min för dagen enda (!) felfria runda, det var långt ifrån dagens jämnaste runda men den rackaren rörde nog inte en bom ändå i sin 120-klass. :) Bra helg av honom med 3 starter i 120 och resultaten 4, 0, 0! Nu har han hoppat 120 fyra ggr och har två 4-felsrundor och två felfria, jämn kuse.
 
Den här veckan har inletts med ett evigt funderande, räknande och planerande. Dags att komma till skott med livet, kommer bli en del ändringar framöver. Mer om det kommer. Trimmat lite kusar också, så mysigt att kunna rida på nya utebanan, motivationshöjare :)
Nu ska jag sova, tjingeling!
 
Fina Masterpiece TT (2010-2012, e. Monte Bellini-Escudo I) skulle snart fyllt 4 år.. Tänk vad fort tiden går!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0