Förbannat bra liv

Jag ursäktar ödmjukast min dåliga bloggning. Hoppas ni har överseende, jag både lever och mår grymt bra :)
Elin, Ellinor och ett gäng kusar har åkt till Helsingborg på tävling hela helgen och jag har tagit fredagkväll i min soffa med Ellinors spotifylista på högsta volym. Herregud, man skulle kunna tro att jag har blivit helt galen.
 
Idag har varit en vanlig dag, jag har förutom att fixa "mitt" stall med tillhörande sysslor ridit 7 kusar och longerat en gullig 3-åring. Var klar i vettig tid och hann åka en sväng till affären innan jag landade här i favoritsoffan.
Imorgon planerar jag tidig uppgång, ska rida ett tiotal kusar, visa häst för kund och förbereda mina kusar för tävling på söndag. Så kul att vara igång igen!
 
Tjingeling!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0