Full fart framåt

Den oändliga energin har hållt i sig, enda tills igår ;) Skämt åsido, älskar verkligen livet just nu och jag har en tendens till att kanske jobba lite väl mycket och envist utan att ge mig själv chans att vila när allt känns enkelt och motiverande. :)
Somnade hur som helst innan halv 10 igår kväll och sov som en stock tills klockan ringde imorse, har sedan bara ridit en kuse och miljötränat och hängt på en 3-åring. Efter lunchen hade jag planer på att sova ikapp och städa lite, den planen sprack visserligen men har inte direkt jobbat ihjäl mig ändå. Borde nog ta ridledigt lite oftare, känner mig betydligt piggare i kroppen redan nu :)
 
På lördag är det tävling i Kumla, ganska lugn dag för mig med bara ett par hästar. Mina lite mer rutinerade får stå över denna helg.
Nu börjar det bli dax att sova lite igen!
Natti :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0