Trettonde februari

Det har gått i ett sista veckan. Känns som att jag för tillfället har oändligt med energi att rida och greja i stallet, hästarna känns fina och jag börjar så smått hitta känslan i ridningen igen. :)
Sammi, Skurt och Calippo årsdebuterade på ÖFK i söndags. Alla tre kändes överlag fina om än lite väl pigga, men det får man vara efter flera månaders tävlingsuppehåll :)
 
Jag har också sålt Fina som avelssto. Det var inte alls planen från början eftersom att det är en häst jag tycker oerhört mycket om, men jag fick till slut inse att jag inte kommer ha möjlighet att utnyttja hennes fantastiska stam och när hon dessutom fick det perfekta hemmet så känns det helt rätt och jag önskar hennes nya ägare stort lycka till med henne i avelsboxen :)
När en häst blev såld så öppnade sig också möjligheten att köpa en annan som jag gått och kärat ner mig i.. Mer om det senare när allt är klart.
 
Nu ska jag sova, tjingeling! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0