Välkommen Wilmina :)

Wilmina heter mitt nya tillskott på hästfronten. Ett sto f. 2008 e. Spender S - Epilot.
"Wilma" var ny i träning hos Elin när jag kom tillbaka för en dryg månad sedan och jag har tyckt mycket om henne hela tiden. När Fina blev såld öppnade sig möjligheten att köpa henne vilket jag nu tillsammans med mamma har gjort
 
Wilma är väldigt grön för sin ålder och har ännu inte tävlat, men kommer göra sin tävlingsdebut redan på lördag i Kumla. Det är en ganska stor men väldigt känslig häst som jag tror kommer bli jättefin med lite tid :)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: moa

Hallå!! Du ska ju skriva att du äger. Och sedan om hur ödmjuk du är. Annars får du ett lick av razortounge.

2014-02-20 @ 23:10:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0