Hundrasjuttioåtta varv på åttan

Efter en slapp förmiddag som till stor del tillbringades i soffan så tog jag på eftermiddagen tag i livet och byggde upp åttan i ridhuset tillsammans med Emma. Både Skurt och Sammi har sedan fått springa varv på varv på allt mellan 7 och 10 galoppsprång, för Skurt var det nästan första gången sedan september förutom ett par tillfällen när jag styrt över nåt litet hinder, men han kändes riktigt bra om än lite pigg :) Grymt nyttigt iaf både för hästar och ryttare, kommer nog bli ett par hundra varv till eller två närmsta dagarna.



Nu sitter jag sedan ett par timmar i soffan på Loviseholm, börjar snart bli dax att åka hem sova några timmar om jag ska vara människa imorgon. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0