Nytt år med nästan samma möjligheter

Som fortsättning på årssammanfattningen i förra inlägget så har jag faktiskt inga större förväntningar inför 2014. Som det ser ut nu kommer jag ha tillgång till riktigt fina hästar. Mina hästars mål har jag tagit upp i ett tidigare inlägg:
http://linnhornvall.blogg.se/2013/december/mal-och-sant.html
Målen står kvar och stora frågetecknet just nu är om Fina får hänga med i planen eller inte.
Förväntningar eller ej så ser jag ändå fram emot 2014, det må strula en del men det blir oftast bra till slut. Börjar tro på att allt har en mening :)

Nu ska jag, efter en grymt mysig nyårskväll tillsammans med två av mina bästa vänner, fortsätta chilla i soffan och om en timme eller två gå ut och trimma grabbarna lite, bäst att gå ut hårt. :)
Tjingeling!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0