Tionde januari

Dålig bloggmotivation för tillfället. Igår blev vi totalt oplanerat kvar i stallet hela kvällen, jag älskar struktur. Fixar verkligen inte att inte ha en plan, blir grymt stressad och fick igen för det idag med härlig huvudvärk som suttit i sedan igårkväll trots ett halvt paket alvedon osv.
Imorgon är jag ledig, ska försöka komma ikapp med lite allt möjligt, bl.a. umgås ordentligt med mina fina kusar som fått stå tillbaka ett par dagar. Tur att jag får hjälp av en jättetrevlig tjej nån dag/vecka som kommer hit bara för att pyssla med mina favoriter, så dom har fått massa kärlek idag trots att jag varit en dålig hästägare.
 
Nu dax att sova vidare så att jag känner mig som en ny människa imorgon. Tjingeling!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0