Tjugotredje februari

Hoppade ett par kusar för Arnold igår, är så lyckligt lottad som får denna chansen igen med all hjälp från både E och A :) Försöker verkligen ta tag i min något urusla position i språnget just nu, otroligt irriterande när hjärnan vill en sak men kroppen gör en annan. Fick dock lite kläm på det mot slutet igår. Det är svårt att hjälpa hästarna när jag fladdrar som en trasdocka så fort det kommer ett hinder ivägen, behöver förutom detta lite drastiskt förändra min bromsteknik till det bättre, blir hårdträning framöver!
Nu på eftermiddagen har vi varit iväg på hindersmässan inne i Örebro, har blivit en årlig tradition att traska runt bland alla stånd i kylan och sedan avsluta med mat på Kinamuren, mys!
 
Imorgon ska vi hoppa alla unghästar som ska tävla på söndag, full rulle som vanligt mao, ska snart krypa ner sängen och sova lite innan jag tar tag i morgondagen :)
Tjingeling!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0