Trettionde januari

Sammi hoppade för Arnold igår, var oförskämt lugn och stabil, hoppas det håller i sig! Kan kanske bero på att han är smällfet och går på minimalt med mat för tillfället men det får mer än gärna bestå för min del ;)
Idag har det gått i ett, ridit nio fina kusar, är så otroligt roligt att rida nu så jag skulle kunna befinna mig i ridhuset dygnet runt om det var fysiskt möjligt :) Kan gå runt på kvällarna och pyssla i stallet alldeles för länge, är nog en orsak till min extremt dåliga bloggning nu för tiden. Ska försöka bättra mig men somnar rätt fort på kvällarna ;)
 
Nu ska jag appropå det sova igen, fick förresten en fråga om jag använder någon speciell klippmaskin för att klippa småhår med, jag har en vanlig "stor" Heinigermaskin till kropp och ben, och klipper huvudet och små detaljer med en mindre maskin som jag köpt billigt på jula. Funkar helt ok! :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0