Jul. 13, 2014

Jag har givetvis, som varje semester sig bör, blivit sjuk. Enda skillnaden är att semestern är slut för denna gången och att det ter sig extremt onödigt ;)
Har haft en liten mellandag idag, dom flesta hästar har fått ett par dagar för att komma igång igen och fick lite återhämtning idag för att kunna trimma på för fullt igen från imorgon, bara Sammi och Daimen som vilat betydligt längre får gå lite på halvfart ett tag till :)
Ägnade eftermiddagen åt att frisera lite manar, välbehövligt och snart ser alla tävlingsredo ut, jag kan vara den minst kinkiga av oss alla med detta eftersom jag helt saknar estetisk ådra men till och med jag tycker att det blir mer motiverande att träna och sköta rena och välfriserade hästar när jag väl tagit tag i saken.

Nu sitter jag av nån anledning och lyssnar på Lasse Winnerbäck, det är nog fler fel på mig än en vanlig förkylning ;)
Tjingeling!

Falsterbo ♡

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0