Jul. 17, 2014

Inkommen, nyduschad, godis inhandlat och ett par telefonsamtal avklarade. Hoppat några kusar idag, gått ganska bra överlag med tanke på att dom inte hoppat på några veckor och därmed var lite väl glada :)
Igår var jag iväg med Sammi på morgonen som precis som jag trodde satt fast rätt ordentligt och kommer behöva några veckor för att bli ok, på kvällen var jag på tävling med duktig 4-åring som hoppade felfritt i båda sina klasser och faktiskt är 100% felfri än så länge eftersom den hoppade lika felfritt i sin debut för nån månad sen. Alltid roligt när hästar man nästan bara rider på tävling utvecklats från gång till gång, framförallt roligt när ägarna tagit åt sig av tips och råd och det ger resultat :)

Nu ska jag sova, imorgon ska hela ligan till Liseberg, det har vi pratat om många år och nu tar vi tag i saken. På lördag är jag back in business på hästryggen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0