Jul. 19, 2014

Hade en grym dag på Liseberg igår, bästa Loviseholmsgänget :) Borde leka vanlig människa lite oftare, även om jag givetvis får lite pussa-på-hästarna-abstinens och ägnade sena kvällen åt att pyssla i stallet och lina några fina kusar och bara njuta lite extra av en fantastisk sommardag.

Idag har jag trimmat några och skrittat ut en sväng på Daimen. Har så fina hästar i stallet, man blir så glad av att se dom allihopa. :) Suck, jag är världens största nörd. Borde nog allvarligt fundera på att inreda en box med en tältsäng istället så kanske jag lessnar lite tids nog, eller så är det min hjärna som är smart nog att samla lite extramotivation inför kommande vinter ;)
Nu ska jag ta mina totalt ointressanta blogginlägg och sova igen, på återseende!

Kommentarer
Postat av: Carola

Jag tycker det är roligt att läsa din blogg o följa hur det går. Du är så positiv o glad nu!

2014-07-21 @ 10:58:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0