Jul. 30, 2014

Haft en ganska lugn dag som dessutom erbjudit oss lite svalare temperatur, skönt! Lite havrehämtning efter frukosten och sen har några djur fått trimma lite. Överlag ganska fina :)
Ägnat större delen av eftermiddagen åt att äta tårta, Elin fyllde år igår och dessutom kom det avramlingstårta levererad till träningarna så jag gick nog upp ett hekto eller två ;)
Hamnade i soffan lite för tidigt, hunnit fundera för mycket över livet som för tillfället egentligen känns för bra för att vara sant, får erkänna mig rätt livrädd för att förlora det men borde kanske njuta medan jag kan och får möjligheten istället.
Har dessutom försökt bli kompis med mina nya grannar som inte alls tycker jag verkar vara en trevlig prick. Att grannarna består av 20st relativt små ankbarn som bor i dammen utanför mitt hus och har en förkärlek till att hålla låda hela nätterna är en annan femma, kan nog snart vara hatkärlek från båda håll.. :)

Nu ska jag snart försöka sova, tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0