På plats i meckat

Rullade in i Falsterbo igår morse, tillbringade sedan större delen av dagen på tävlingarna med fint folk. Idag har jag sett grymma klubbkompisar vinna SM-guld och Elin ta Lex Zuke AL till final i 7-årschampionatet, har haft sämre dagar i livet så att säga och är så otroligt glad och stolt över att få vara en del av denna fantastiska klubb även om jag aldrig kommer bli i närheten av lika duktig som dessa grymma ryttare :)
Jag har trimmat Calippo som känns pigg, laddad och fräsch, är glad över att få chansen att matcha fram en så fin häst och hoppas att jag lyckas förvalta det någorlunda :)
Nånstans känns det som att det är dax att börja utvecklas och kliva fram - Jag sitter hemma och tror att jag tar sig framåt av evig träning men syns man inte så finns man inte som någon klokt sa, och att sitta en dag och se hur många rundor proffsen rider på dessa tävlingar får en att inse att vägen fram är enormt lång och att det kommer krävas mer än lite markarbete innanför ridhusets fyra väggar hemma för att komma någonstans i den är branschen.

Imorgon väntar första kvalet för 5- och 6-åringarna, vi startar ganska sent i 6-årsklassen så håll tummarna framåt kvällskvisten för att jag lyckas styra prickfritt :)

Kommentarer
Postat av: bernd metzkes

UDHej du, snälla,rara.söta Linn! Sluta gnälla, du vet tytligen inte hur bra du är!Du är den bästa som Elin kunde får som partner,och du är definitiv en av teamet!Du är bra duktig och kunnig att rida in och tar fram alla unghästar,UTAN DEJ,HADDE ELIN SVÅRT OCH HINNER MED.DU ÄR NOG DEN BÄSTA,ÄR OMTYCKT OCH UPSKATTAT AV ALLA PÅ LOVISEHOLM TJINGELIN!!!

2014-07-08 @ 17:38:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0