Jun. 04, 2014

Efter en rätt katastrofal inledning på veckan så försvann bloggmotivationen totalt. Igår var jag iaf iväg på unghästtävling i ösregn med Daimen och Wilma, lite lyxhoppning helt enkelt trots att jag var totalt genomblöt innan vi var klara. Båda kändes jättefina, Daimen hoppade två 1m-klasser och var otroligt jämn o fin :) Det var även Wilma som enkelt hoppade felfritt i 110-klassen, häftig kuse :)

Idag har jag bara ridit ett par kusar och använt övrig tid till att pyssla med annat nödvändigt, skönt att verkligen få tid till det utan stress.
Resten av veckan ser rätt jämntjock ut, förutom fredag då jag åker till Sörmon och hoppar ett par rundor på Calippo och Sammi.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0