Jun. 28, 2014

Ägnar andra tävlingsfria veckan i rad åt att trimma kusar på hemmaplan. Är ganska nöjd med det, är lika glad över framstegen på hemmaplan som på tävlingsbanan och uppskattar verkligen dessa "hela" veckor hemma som innehåller sju dagar även i praktiken :)
Det viktigaste för mig och framförallt för min motivation är att ha riktiga mål med varje häst. Även om målet alltid är att utbilda och göra det bästa av varje häst på lång sikt så tror jag det är viktigt att ha delmål på vägen. Om målen sedan är tävlingsbaserade eller inte kan kvitta, det är vägen dit som är viktig och hur som helst så är det alla timmar man lägger ner på hemmaplan som kommer ge utdelning i längden.
Jag är lite nördig och får jag en uppgift med ett mål så går jag in för det till 100 %, oavsett om uppgiften sträcker sig över ett par dagar eller ett år :)

Onödigt analyserande såhär på lördagskvällen, sitter precis och tittar på proffsen som hoppar i Monaco, RGB felfri i första rundan så jag lär hålla ögonen öppna en stund till.
Imorgon ska jag rida på fm och sedan titta på SM-finaler, passar på att låta min ljumske rida lite färre hästar under helgen eftersom den börjar säga ifrån igen och dom flesta kusar gått ordentligt i veckan.


Har fått en gullig tillfällig kompis, 4 år e. Balougraph :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är grym Linnsan! Håll tummarna för din rivare till chef i morgon. Kram ;)

2014-06-28 @ 23:11:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0