Lite för bra

Inlett veckan lite för bra, om man nu kan det. Red klart till kl 16 och hann sedan i lugn och ro borsta och pyssla med alla och ändå vara inne före kl 19. Dessutom var alla riktigt fina idag, vet inte vad jag gjort för att förtjäna det men det gäller att ta tillvara på dom dagar det händer ;) Inte för att hästarna inte brukar vara fina men som den extrema perfektionist jag är så letar jag gärna efter alla detaljer som kan bli bättre. Finns för och nackdelar med det, ibland önskar jag att jag inte var så nördig :)

Resten av veckan lär gå i ett, på onsdag är det p&j igen med nga kusar och framåt helgen går resan söderut mot Falsterbo och min årliga semester tillsammans med släkt och vänner :) I år får jag dessutom äran att hoppa ett par varv på fina Calippo i 6-årsklassen, kanske kan hjälpa lite av min extrema hemlängtan-till-mina-hästar-abstinens som varje gång jag försöker vara ledig infinner sig ;)


Mina favoriter ♡




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0