Midsommarvecka

Dålig bloggning i veckan, avslutade helgen i Gagnef med att Calippo debuterade 135 väldigt enkelt med ett nedslag som jag får ta på mig fullt ut. Även Wilma och Skurt hoppade fint medan Daimen blev spänd och överhoppade sig alldeles för mycket. Han fick följa med på p&j i onsdags och hoppa ett par riktigt låga rundor, var lite spänd första varvet men helt avspänd runda två och nu har han fått några veckors välförtjänt semester tillsammans med Sammi :)

I övrigt har jag haft en väldigt lugn vecka, har varit lite förkyld och känt mig helt slutkörd så det hade inte kunnat passa bättre med lite ridledigt. Igår passade jag på att städa lite i mitt lilla hus så nu ser man golvet igen och jag ser tvn från soffan utan att behöva sträcka mig över all skit på bordet ;)


Semesterfirarna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0