Bra avslut

Supersammi levererade felfritt och tillräckligt snabbt för att få pris idag, världens bästa :') Tänk att man kan tycka så mycket om någon som är så ointelligent som han kan vara.. :)
Även Calippo gick fint i sin andra 130-start, är lite väl kaxig och fick med sig en bom på vägen men har verkligen utvecklats i sin hoppning. Känns busenkelt. :)
Det bästa var nog ändå att mamma och Peter plötsligt var på plats på väg hem till Sundsvall från Småland, träffar mammsen alldeles för sällan men är så otroligt glad för alla chanser hon ger mig här i livet.

Nu ska jag gå och drömma om fint hoppande hästar, nästa helg tillbringar jag i Hammarö och då ska jag hoppa förbannat felfritt.
Natti!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Synd att du hade lämnat in kvalpapper...

2014-05-05 @ 17:55:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0