May. 13, 2014

Tillbaka i verkligheten bokstavligt talat. Ridit dåligt ett par dagar, inte fått till nånting och helt enkelt funderat på varför jag fortsätter att avsätta hela livet till något som verkar tämligen omöjligt att lyckas med. Som pricken över I:et så har en kuse hoppat på min fot som nu är betydligt större än ursprungsstorlek och dunkar härligt.
Aja, man behöver lite motgång för att glädjas åt framgång, det vänder troligen snart igen och trots min något negativa inledning på detta inlägg så är det faktiskt en del förändringar på G framöver som förhoppningsvis kommer kunna bidra till att göra mig lite bättre och lite klokare. :) Mer om detta senare.

Nu ska jag snart sova, blivit några alldeles för sena kvällar sista dagarna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0