Hemma i Öret

Nu har jag landat i soffan här i Örebro igen efter en trevlig dag i Sundsvall igår. Fick hjälp att laga min dator så nu kan jag för första gången på typ ett halvår blogga från något annat än telefonen, skönt!
Förutom det så städade och tvättad jag och mamma våra bilar, jag var ute och hälsade på Barbro en sväng på Alnö och så hann vi med några andra små ärenden innan det plötsligt var kväll och dax för lyxmiddag och soffhäng. :)
 
Kom iväg i bra tid imorse efter att ha fått vinterdäcken på bilen och var framme lagom till lunchtid, har därefter pussat på hästarna, fixat i stallet och motionerat odjuren lite som var vilda och glada ;) 
Nu har jag precis tryckt i mig en lyxmatlåda från mammsen och ska snart sova lite, ser fram emot en hel helg utan inplanerade tävlingar, tänk vad mycket man kan hinna med :)
 
Tjingeling!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0