I Sundsvall

Styrde Supersaaben mot nordligare breddgrader direkt efter att ha fixat stallet imorse. Höll farten uppe så att säga och var framme lagom till eftermiddagsfikat på mammas jobb, åkte kort därefter vidare till snälla Jessica som hade en halvtimme över till min kalufs innan jag styrde kosan mot mammas lägenhet.
Nu har jag faktiskt slappat i soffan en stund, ska snart få mat av Peter medan mamma är iväg och tränar hund. :) Imorgon ska vi tvätta bilar eftersom att världens bästa mamma erbjudit sig att byta bil med mig en period när jag kommer behöva köra mycket och långa sträckor, vet inte vad jag hade gjort utan henne, finns inga ord som räcker för hur mycket hon ställer upp för mig <3
 
Mamma och moster i Falsterbo för några år sedan :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0