Ny vecka igen

Trots att jag brukar fullkomligt hata hösten så har jag senaste dagarna kommit på mig själv med att för första gången faktiskt uppskatta den. Såg "I huvudet på Gunde Svan" igår när han mötte Carro Klüft, dom två tillsammans är verkligen både inspiration och förebilder på högsta nivå. Vilka människor det finns!
Idag har jag valt att tycka det är lite småmysigt med regn och nyttjat mjuka grusvägar till att rida ut flera vändor. Skurt och Wilma njöt i fulla drag av att jogga på vägarna istället för i ridhuset, och jag med för den delen. :)
Var klar ganska tidigt med hästarna och hann åka en sväng mot granngården, trodde jag.. Var visst en timme sen, bättre lycka nästa gång ;) Fick styra kosan mot Hööks istället och hann även avklara en sväng om apoteket för att köpa linsvätska och en runda på coop för att fylla på oboy-lagret. :)
Väl hemma så har hästarna fått mat och jag har landat i soffan, verkar snart vara dax för att styra mot sängen istället.. Natti!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0