Så fina hästar

Ägnade gårdagen åt lokal tävling i Askersund med Balou och Våfflan. Förstnämnda gjorde två bra rundor och var felfri i 1m och även Våfflan var jättefin och hoppade felfritt i både 1m och 110 :) 
Är så otroligt glad över förtroendet att få utbilda och tävla dessa och alla de andra fina hästar som jag får chansen att tillbringa mina dagar tillsammans med :)
 
Idag har jag hunnit fixa lite annat, bl.a. provat en ponny åt en ridskola i Sundsvall och flyttat iordning i mitt nya rum. Bara lite saker kvar att flytta nu, blir riktigt mysigt i min nya lya.
Kommande vecka ser tävlingsfri ut, ska se om jag lyckas komma iväg på någon p&j istället och i övrigt tränas det på som vanligt. 
Tjingeling! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0