Sep. 18, 2014

Dålig uppdatering som vanligt, allt har rullat på i en väldig fart så har helt enkelt varken hunnit eller orkat.
Förra onsdagen var Wilma och Daimen på Strömsholm och hoppade ett par varv på deras p&j. Grymt bra att få lite träningsrundor inomhus :)
I övrigt så jobbar hästarna på som vanligt. Min tidigare häst Finepix lillebror Canon VT är här på inridning och förbereds inför att visas på rådgivande hingstbedömning senare i höst, och 3-åriga Megamind är också igångsatt efter sommaren.
Jag har fått hem ett 3-årigt sto e. Cardento-Tornesch-Indoctro som förhoppningsvis blir en del av min hästskara framöver. Otroligt trevlig häst som borde passa mig som handen i handsken och som jag dessutom tror är jättefin. :)

Imorgon ska jag tävla i Karlstad med Wilmina och på lördag tränar Daimen inför Flyinge under semifinalen på Strömsholm. Såg förresten i tidningen ridsport imorse att han blev högst bedömda hopphäst i Sverige i år av alla kvalitetsbedömda hästar, så roligt med en häst som jag trott på enda sedan jag började rida in honom :)

Tjingeling!




Kommentarer
Postat av: Kristin

Du är så galet duktig Linn!! Vilket jobb du gör,med varenda häst!

2014-09-20 @ 21:37:33
URL: http://kristinxandersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0