Superdaimen och nattstädning

Fina Northern Diamond visade sina kvalitéer igår på Kvalitetsbedömningen och fick dubbeldiplom med 9-10 för sin hoppning, med detta blev han också direktkvalad till finalen i 4-årschampionatet i Flyinge. Så glad och tacksam över chansen att få ha denna hästen i mitt liv :)


Idag har jag ridit några andra fina kusar, kände dessutom ett städbehov men hann inte riktigt tillfredsställa det som planerat, passade iaf på medan motivationen till det satt kvar och har precis ägnat en timmes nattsömn åt att istället börja röja i min sadelkammare. ;) Behövs tydligen mer än en timmes arbetsinsats för att slutföra det projektet så antar att det är lika bäst att fortsätta imorgon. Önskar mig en städgen eller två i julklapp, organiserat kaos är annars lite min melodi.

Nu är min 8-timmarssömn förstörd sen länge, blir nog aldrig vuxen eftersom jag både måste äta och sova som ett barn för att vara dräglig att umgås med. ;)
Natti!

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Grattis till de fina poängen! Måste kännas fantastiskt :)

2014-09-04 @ 21:47:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0